HLAVNÍ SÁL A KARAOKE

  • Mohu přijít i bez rezervace, když jsou rezervace zaplněny?
    Ano, rezervace platí pouze na místa k sezení, v hlavním sále je spousta místa na zpívání a tančení, takže to můžete roztočit i bez rezervace.
  • Jak funguje karaoke?
    Karaoke funguje přes samoobslužný jukebox, kde si sami navolíte písničky. Po zaplacení se písnička přidá do fronty a jakmile přijdete na řadu, můžete skočit na stage.
  • Kolik stojí karaoke?
    Jedna písnička stojí 10 Kč, za příplatek je pak možné některé písničky předběhnout a dostat se výš v pořadí.
  • Jaké mince mohu do jukeboxu házet?
    Jukebox přijímá mince 5, 10, 20 a 50. Jukebox v hlavním sále navíc bere i karty.
  • Online formulář umožnuje udělat rezervaci pouze do 21:00, mohu si udělat rezervaci i na později?
    Ne, bohužel. Rezervace držíme jen do 21:00.

VIP ROOM

  • Jaká je kapacita VIP roomu?
    Náš VIP room je vhodný pro skupinu až 25 lidí.
  • Platí se písničky v jukeboxu i ve VIP roomu?
    Ano, jukebox ve VIP roomu funguje stejně jako v hlavním sále, písničky se platí.
  • Jaká je cena za VIP room na večer?
    V našem VIP roomu neplatíte pronájem! Předem uhradíte nevratný depozit, který v baru můžete využít na koupi nápojů v celé jeho výši (po-čt 4 000 Kč, pá-so 6 000 Kč). Na místě se nic nedoplácí.
  • Mohu si z budgetu objednat cokoli nebo je pro to zvláštní nabídka?
    Cokoli. Budget platí na celý nápojový lístek a je jen na vás, jak jej v průběhu večera využijete.
  • Máte v nabídce nějaké pochutiny?
    V nabídce bohužel občerstvení nemáme. Avšak nic nenamítáme, když si naši zákazníci donesou nebo zajistí vlastní občerstvení a konzumují ho u nás (Vztahuje se pouze na VIP room). K vašemu občerstvení můžeme propůjčit příbory a talířky k jeho konzumaci, tento požadavek můžete uvést v poznámce vaší rezervace.
  • Budeme mít narozeninovou oslavu a chtěli bychom si VIP room vyzdobit, je to možné?
    Ano, máte možnost si vyzdobit VIP room. Pokud máte vlastní výzdobu, neváhejte si ji donést. Pokud byste chtěli přijít zdobit předem, prosím, informujte nás o tom v poznámce při rezervaci. Ozveme se vám, abychom se dohodli na podrobnostech.
  • Pořádáme kamarádce rozlučku se svobodou a chtěly bychom ji připravit překvapení v podobě striptéra, nebude s tím problém?
    Samozřejmě to nebude problém, zajištění tohoto požadavku je však na vás. Při rezervaci stačí v poznámce uvést, že plánujete tento prvek zařadit, abychom byli informováni. Tímto způsobem se můžete postarat o to, aby vše proběhlo jak má.
  • Dostali jsme poukaz na večer ve VIP roomu, musíme dělat rezervaci přes portál a platit depozit?
    Ne, s poukazem žádný depozit neplatíte. Ozvěte se nám na wtbrno.manager@gmail.com, na všem se domluvíme a rezervaci uděláme manuálně.
  • Jaké jsou storno podmínky rezervace?
    Storno s vrácením platby je možné provést nejpozději 14 dní před rezervací. Platba bude vrácena pomocí platební brány GoPay. V případě stornování rezervace později než 14 dní předem, depozit propadá. Podrobnější informace o storno podmínkách naleznete v našich obchodních podmínkách.
  • Jak mohu rezervaci stornovat?
    Pro snadné stornování rezervace využijte odkaz pro storno, který je uveden v potvrzovacím e-mailu, který jste obdrželi po provedení rezervace. Stačí kliknout na tento odkaz a budete přesměrováni na stránku, kde můžete potvrdit storno rezervace. Pokud máte jakékoliv potíže s tímto procesem, nebo pokud si nejste jisti, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo Facebooku a rádi vám pomůžeme s vaším stornem rezervace.
  • Chtěl jsem provést rezervaci, ale nedokončil platbu přes platební bránu GoPay, jak mám postupovat, aby byla rezervace platná?
    Po kliknutí na tlačítko "Rezervovat a zaplatit" se vytvoří rezervace a máte 15 minut na její zaplacení, pokud platba neproběhne je rezervace automaticky stornována. Pokud jste z jakéhokoli důvodu platbu nedokončili, stačí vyčkat než bude rezervace automaticky stornována a provést rezervaci znovu. V případě dalších potíží nás kontaktuje.

 ZTRÁTY A NÁLEZY

  • Vedete nějaké ztráty a nálezy?
    Ano, všechny nalezené věci po nějakou dobu uschováváme.
  • Ztratil jsem u vás klíče, co mám dělat?
    Během otvírací doby můžete přijít a zeptat se barmanů na baru, ti vám je vydají, pokud se našly.